Linkitetää !
+3
Essi
maiju
Sara
7 posters
Sivu 5 / 5
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Linkitetää !
suvi:D kirjoitti:hitsi ku tääl ei voi laittaa niitä silmä-hymiöit hyvä jos tajusittemaiju kirjoitti:Sara kirjoitti:maiju kirjoitti:Sara kirjoitti:mä oon stalkannu teitä tääl 24/7 )
omg :O pelottavaa
eixx ookki? neoenneeneneole mutt mite voi olla mahollistt + mistä sen näkee ja sillai
ai minkä
SUVI ÄLÄ HÖPÖTÄ
joo tajusin ja nii
maiju- Viestien lukumäärä : 430
hyvämaiju kirjoitti:suvi:D kirjoitti:hitsi ku tääl ei voi laittaa niitä silmä-hymiöit hyvä jos tajusittemaiju kirjoitti:Sara kirjoitti:maiju kirjoitti:Sara kirjoitti:mä oon stalkannu teitä tääl 24/7 )
eixx ookki? neoenneeneneole mutt mite voi olla mahollistt + mistä sen näkee ja sillai
ai minkä
SUVI ÄLÄ HÖPÖTÄ
joo tajusin ja nii
tääl pitäs muute olla kans peukku-hymiö
suvi:D- Viestien lukumäärä : 97
suvi:D kirjoitti:hyvämaiju kirjoitti:suvi:D kirjoitti:hitsi ku tääl ei voi laittaa niitä silmä-hymiöit hyvä jos tajusittemaiju kirjoitti:Sara kirjoitti:maiju kirjoitti:Sara kirjoitti:mä oon stalkannu teitä tääl 24/7 )
ai minkä
SUVI ÄLÄ HÖPÖTÄ
joo tajusin ja nii
nii pitäis
maiju- Viestien lukumäärä : 430
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!maiju kirjoitti:suvi:D kirjoitti:hyvämaiju kirjoitti:suvi:D kirjoitti:hitsi ku tääl ei voi laittaa niitä silmä-hymiöit hyvä jos tajusittemaiju kirjoitti:Sara kirjoitti:maiju kirjoitti:Sara kirjoitti:mä oon stalkannu teitä tääl 24/7 )
ai minkä
SUVI ÄLÄ HÖPÖTÄ
joo tajusin ja nii
nii pitäis
suvi:D- Viestien lukumäärä : 97
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa